Выпуск №4
Аграмаков Владислав. Символизм и художественно–эстетическое значение фортепианного цикла «Ночной Гаспар» в творчестве композитора Мориса Равеля ![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Барзишена Вікторія. Неоромантизм як стильова тенденція в сучасній українській гітарній музиці (на прикладі творів А. Шевченка).![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Гарбуз Инна. Семантические функции жанрово-стилистического и национально-стилевого синтеза в творчестве Ясмин Леви.![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Герасименко Леся. Три псалми М. Скорика: до проблеми взаємодії тексту й музики. ![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Грекул Светлана. Транскрипция как жанровое направление в творчестве Вадима Николаева. ![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Дерда Надежда. Композиторское творчество Людовико Эйнауди как художественно-коммуникативный феномен. ![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Кізюн Андрій. Інтерпретація канонічних текстів святого письма в хорових творах Вікторії Польової. ![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Колодий Неля. Музыкально-исполнительская интерпретация скрипичного концерта А. Берга как стилевой феномен.
Новак Ілона. Некоторые приемы формирования сфокусированного звука у лирического сопрано на примере арии И.-С. Баха из кантаты №68 «Душа веселися…».![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Плуток Віра. Синтез жанрових моделей епічної поеми, лицарського роману та класицистської трагедії в опері Ж. Б. Люллі «Арміда».![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Сердюк Дарья. Особенности развития и изменения детского голоса в период мутации.![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Сурушкіна Юлія. Стиль бельканто як втілення художнього ідеалу та мистецтво виконавської інтерпретації.![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)
Фанда Наталія. Nova Opera – експериментальний музичний театр ХХІ ст. опера-реквієм «Iyov». ![](../../../upload-files/images.duckduckgo.com.png)